Why, Oh why?

Se poika on täysi kusipää. Sen tietää kaikki tytöt,  jotka ovat hänen kanssaan olleet.

Mutta mä en vaan välitä. Oon varmaan jossain pilvessä kun on tällänen olo 8)

Aamulla kun olin menossa tavanomaiselle aamulenkille, pysähdyin naapurin kanssa juttelemaan pitkään niitä näitä! Yleensä vain ärähdän jotain vastaukseksi jos naapuri tervehtii, en ole niin sosiaalinen ihminen..

Mutta nyt, kaikki on erilailla. Teemun seurassa mä olen ujo, ja tunnen itseni naiseksi. Juuri sellaiseksi ihmiseksi joka haluisin olla. Sivuutan mielestäni ne sen kaikki temput joita se on mulle tehnyt. Viimeksi kun näin hänet, me ei paljoa puhuttu, mutta tuijotimme tiiviisti toisiamme silmiin ja pidimme kädestä kiinni, aiai <3

Jos tästä jutusta tulee jotain syvempää, olen maailman onnellisin tyttönen.

:) <3